Verslininkė: „Supratau, kad tai – ateities produktas, kurį reikia atvesti į Lietuvą“

Paskola verslui - Finbee

Idėja, prasidėjusi nuo žmogiško noro palengvinti savo kasdienybę, virto į prekybos verslą, siūlantį komfortiškai bei kokybiškai gyventi per taip vadinamas „moteriškas dienas“ visoms Lietuvos moterims. Kol kas, panašu, lūkesčiai pasiteisino, tą geriausiai iliustruoja rezultatai: pardavimai kas mėnesį auga po vidutiniškai 10 procentų.

Ieškojo sau, o atvedė visai Lietuvai

Inga Milašienė, australiško prekės ženklo „Modibodi“ platinimo įmonės Lietuvoje įkūrėja ir vadovė, pasakoja, kad jos veikla, susijusi su moterims skirtų produktų linija, prasidėjo prieš kiek daugiau nei trejus metus, kai ji tuomet kartu su kolege įkūrė mažąją bendriją ir įsigijo interneto parduotuvę, kur prekiavo moterims skirtomis higienos priemonėmis.

„Esu penkių vaikų mama, tad natūraliai į šeimą atėjo ir ekologijos tema, bet tikrai neįsivaizdavau, kur mane tai atves. Laukdamasi savo trečio vaiko, atradau kokybiškas daugkartines vaikiškas sauskelnes. Tuomet pradėjau domėtis, o kokia gi situacija su moterims skirtais mėnesinių produktais – ar yra rinkoje daugkartinių priemonių? Tuo metu Lietuvoje atradau daugkartinius įklotus bei menstruacijų taureles. Šiuos produktus naudojau dešimt metų. Kol galiausiai prieš kiek daugiau nei 3 metus atradau ir išbandžiau „Modibodi“ menstruacijų kelnaites. Tai buvo visiškas atradimas. Buvimo kokybė tomis dienomis kardinaliai pasikeitė. Jaučiausi moteriška, graži, o naktinis miegas tapo ramus ir saldus, – sako I. Milašienė. – Išbandžiusi pati, supratau, kad tai – ateities produktas ir šį prekės ženklą reikia atvesti į Lietuvą. Žinoma, ekologijos faktorius taip pat visada išliko svarbus. Man svarbu žinoti, kad po savęs nepalieku kalno šiukšlių. Ar žinojote, kad viena moteris per gyvenimą po savęs palieka vidutiniškai 11 000 panaudotų įklotų ar tamponų? Tad man šis verslas yra ir svarbi socialinė veikla, kurioje skatiname moteris pasirūpinti savimi bei gamta.“

Pašnekovė pasakoja, kad derybos su australais užtruko nei daug, nei mažai – apie metus, kol galiausiai pavyko pelnyti jų pasitikėjimą, įrodyti jau iki tol buvusį įdirbį su moterims skirtų prekių interneto parduotuve ir ambicijas auginti „Modibodi“ prekės ženklą Lietuvoje. „Tačiau kaip tik tuo metu prasidėjo karas. Tapome, anot australų, nesaugi zona bendradarbiauti. Vėl buvome privesti stabdyti derybas. Laimei, maždaug po pusės metų mūsų užsispyrimo ir nuolatinės komunikacijos gavome leidimą prekiauti. Tad galima sakyti, kad iš viso užtrukome kiek daugiau nei pusantrų metų nuo kontakto užmezgimo iki pirmųjų prekių ir interneto parduotuvės Lietuvoje“, – dalijasi verslininkė.

Modibodi

Artimuose planuose – Baltijos rinkos

I. Milašienė sako, kad „Modibodi“ prekių paklausa mūsų šalyje auga itin sparčiai: „Net 9 iš 10 moterų mus rekomenduoja savo draugėms ir tai geriausiai atspindi mūsų prekės kokybę.“

Kol kas prekės, kelnaitės, apsaugančios nuo pratekėjimo tiek kasdienybėje, tiek maudantis ar sportuojant, parduodamos tik Lietuvoje, bet artimuose planuose – Latvijos ir Estijos rinkos, tiesa, tam dar, kaip sako verslininkė, turi praeiti didesni derybų procesai.

„Kol kas tikrai turime ką veikti ir Lietuvoje. Produktas gana naujas, bet matome, kad žinia tarp moterų labai sparčiai plinta. Ypač daug grįžtančių pirkėjų, kas rodo, kad moterys patenkintos kokybe, o štai pritraukti naujų kol kas dar nėra lengva, bet aktyviai dirbame šiuo klausimu. Nemažai investuojame į socialinius tinklus, tačiau laikomės griežtos taisyklės – jokios dirbtinos reklamos. Daugiausiai pasitelkiame žinomas nuomonių formuotojas, bet reklamuoti prekes jas skatiname tik tuo atveju, kai pačios išbando mūsų produktus ir tikrai nuoširdžiai gali rekomenduoti“, – sako verslininkė.

Neapsieinama be iššūkių

I. Milašienė sako, kad vis didėjant paklausai – neapsieta ir be finansinių iššūkių. „Sparčiai augant užsakymų skaičiui, turėjome didinti sandėlio likučius. Tad nusprendėme, jog mums reikalinga paskola apyvartinėms lėšoms. Šiuo atveju, iš ko skolintis ilgai neieškojau – pasitikėjau kolegų rekomendacijomis ir iš karto kreipiausi dėl paskolos verslui į „Finbee Verslui“. Po kelių dienų reikiama pinigų suma jau buvo įmonės sąskaitoje, tad galėjome operatyviai papildyti sandėlį, – dalijasi verslininkė. – Labai džiaugiuosi, kad Lietuvoje turime tokių greitų sprendimų finansiniams srautams subalansuoti. Tai padeda augti harmoningiau ir be įtampos.“

 

Taip pat vieną iš didesnių iššūkių savo versle I. Milašienė įvardija gana konservatyvų moterų požiūrį. „Deja, mėnesinių tema mūsų visuomenėje vis dar tabu, maža to, apipinta įvairiausiais mitais, bet mes bandome griauti tą sieną. Po trejų darbo metų, matome didelį skirtumą, moterys pradeda laisviau kalbėti apie mėnesines, išdrįsta skambinti, konsultuotis. Džiaugiamės šiuo gražiu pokyčiu“, – dalijasi pašnekovė.

I. Milašienė atvirauja, kad šiai dienai turi didelį norą įkurti ir fizinę parduotuvę. „Matome, kad moterims svarbu pasimatuoti prekes. Įsigyti internetu išdrįsta ne visos. Tad labai viliuosi, kad jau greitai galėsime būti arčiau klienčių, turėdami parduotuvę, pavyzdžiui, sostinėje“, – atsargiai svajonėmis dalijasi pašnekovė.

Taip pat gali būti įdomu